Rada hlavního města Prahy vyhlašuje v souladu s § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a § 3 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „vyhláška č. 54/2005 Sb.“), konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace
Základní umělěcká škola, Praha 5, Štefánikova 19 (Velikost: 456.74 kB)
Informace Ministerstva zdravotnictví ČR (Velikost: 173.73 kB)
SOU Ohradní 57,Praha 4 (Velikost: 170.42 kB)
Střední průmyslová škola strojnická, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Betlémská 4/287 (Velikost: 171.22 kB)Pražská (Velikost: 169.58 kB)
konzervatoř, Praha 1, Na Rejdišti 1 (Velikost: 169.58 kB)
Hotelová škola a Gymnázium Radlická, se sídlem Radlická 591/115, Jinonice, Praha 5 (Velikost: 172.39 kB)
Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 7 , Glowackého 7, Praha Trojaa 8, (Velikost: 173.74 kB)
Dům dětí a mládeže Praha 2, se sídlem Slezská 920/21, Praha 2 (Velikost: 174.32 kB)
Psycholožka/psycholog (Velikost: 787.35 kB)
Učitel/učitelka 2.st. se spec. ped. M, F, Př, Ch (Velikost: 775.86 kB)
Výběrové řízení na pozici ekonom/ekonomka školy (Velikost: 156.46 kB)
Přejeme vám všem krásné letní prázdniny plné slunce, pohody a úžasných zážitků a těšíme se na vás v pondělí 4.9.2023 v novém školním roce.
Směrnice ředitelky k opatření ke zmírnění dopadů inflace na domácnosti v Praze pro roky 2022-2023 (Velikost: 222.45 kB)
Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Střední průmyslová škola stavební Josefa Gočára (Velikost: 99.27 kB)
Organizační opatření ke snížení závislosti na zemním plynu z Ruska
Příkaz ředitelky školy č. 12 / 2021-2022 (Velikost: 202.31 kB)
Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky Gymnázia, Praha 4, Postupická 3150 (Velikost: 387.66 kB)
Konkurní řízení na funkci ředitele/ředitelky PPP pro Prahu 11 a 12 (Velikost: 137.3 kB)
Informace k zahájení školního roku 2020 / 2021 (Velikost: 629.69 kB)
Od 1.9.2022 – 31.8.2025 je naše instituce realizátorem projektu „Posílení kompetencí žáků a pedagogů ZŠ ZP III“ s registračním číslem CZ.02.02.XX/00/22_002/0002335, který je spolufinancován Evropskou unií. Projekt je zaměřen na vzdělávání pracovníků a inovativní vzdělávání žáků. Celková výše podpory činí 850.800,- Kč.
Vážení rodiče,
pro vstup do Itálie je potřeba splnit dvě podmínky:
1) předložit certifikát v papírové podobě - o provedeném testu nebo o ukončeném očkování či o zotavení se po prodělaném onemocnění. Je možné mít antigenní test či PCR test.
Očkované osoby - Itálie uznává pouze úplné očkování (nejméně 14 dní od aplikace druhé dávky v případě dvoudávkového schématu).
2) vyplnit digitální online formulář (PLF)-informace k vyplnění formuláře Vám poskytneme na informační schůzce 23.8. v 16,30 hod.
Odkaz na formulář: https://app.euplf.eu/#/
Upozornění: Dítě, které nepředloží v Praze před odjezdem tyto dokumenty, nebude vpuštěno do autobusu (bez náhrady zaplacené částky).
Na schůzku v pondělí 23.8. si prosím připravte informaci o datu platnosti cestovního pasu či OP dítěte.
Návrat do ČR - Před vstupem na území či nejpozději do 5 dní po vstupu na území ČR je nutné se podrobit testu na stanovení přítomnosti SARS-CoV-2. Do doby výsledků testů není nutná samoizolace. Děti se tedy budou testovat po návratu z pobytu.
Dále dle platných aktuálních informací.
Informace - Ministerstvo zahraničních věcí:
Podmínky pro cestování DO a Z Itálie (Velikost: 18.86 kB)
Seznam věcí na pobyt v Itálii (Velikost: 108.54 kB)
Písemný souhlas rodičů se zařazením dítěte na ozdravný pobyt v Itálii (Velikost: 470.31 kB)
Bezinfekčnost - prohlášení zákonných zástupců dítěte (Velikost: 458.85 kB)
Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte k účasti na zotavovací akci (Velikost: 415.82 kB)
Copyright © 2013 - 2024 | Základní škola pro zrakově postižené &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | Cookies | Ohlašování